söndag

Jag tog med mig Liam upp på jobbet igår, skulle dit och skriva i mig på listan för avslutningsfesten den 18è och så visste jag ju att både Mari och Christ jobbade så passade på att hälsa på dem också!
Väl där visade det sig att jobbade gjorde även Malle, Lotta och Martin, och dem gillar jag allihop, så det var riktigt skoj. Har ju inte träffat någon, förutom C, sen jag gick på havandeskapsledigt i Juni.
Allt var sig likt, även sjukskrivningarna =) Tyckte lite synd om dem som kämpade för att få in någon att jobba, samtidigt som jag kände mig rätt lättad över att det inte skulle bli jag.
Hoppas det ordnade upp sig tillslut, vet ju verkligen vilket harv det kan vara när det fattas folk!

Hann även träffa min favvo-gubbe eftersom jag kom strax efter deras lunch och han satt kvar i matsalen och höll C sällskap.
Jag tror han blev lite glad över att se mig också, han skrek då iallafall "VÄLKOMMEN!!!" när jag klev in genom dörren. Lite kul, man vet ju aldrig om de ens kommer ihåg vem man är när det gäller mitt yrke...

Vi blev där i 1,5 timme, Liam skötte sig examplariskt, lite smågnäll efter ett tag, förstår ju att även han blev upprörd över att det inte fanns någon vikarie att få tag på, men inget som inte kunde hjälpas med lite mat, och sen var allt fridens igen!

Därefter åkte vi till Liams mormor och blev bjudna på mat, eller ja, jag blev bjuden på mat, och Liam genom mig. Han tackade genom att äta en extra portion!

Nu har han somnat på Martins bröstkorg, och jag vet inte om jag törs flytta på honom, hade tänkt ta en sväng med vagnen, men törs man väcka den björn som sover... hmmm


Kommentarer
Postat av: Mari

Ja tack så jättemmycket för besöket. Det va en härlig paus i all jäkt. Å tack för jag fick sytta å snusa på sötnosen. Men vi måste ses igen. SNART Kram

2009-09-06 @ 22:20:11
URL: http://darkashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0