tisdag

Igårkväll hände en konstig grej, har aldrig haft något problem med nötter förut men tydligen verkar jag ha fått det nu.
Hursomhelst, fika lite på kvällen, några (eeller ja..snarare 3/4-dels paket) marylandcookies med choklad och hasselnötsbitar i. Plötsligt så känner jag mig konstig i halsen, och få eksemliknande utslag i armvecken och knävecken som kliar. DESSUTOM så sväller tatueringen jag har på vänster underarm upp. Ungefär som om  den skulle ha varit gjord igår. M fick ta de två återstående kakorna, och idag är allt som vanligt igen ?
Hur skumt som helst ?
Har iallafall aldrig avrit med om det tidigare.

Jaja.
Idag mådde jag bra som vanligt igen, sov halva förmiddagen och drog en stadsrunda med Annelie på eftermiddagen.
Det blev ett brunt träns till hästen ( halva priset på hästshoppen, vet dock inte om det kan klassas som billigt för det....), två klänningar till mig, hårfärg och två flaskor alkoholfritt vin.
Mycket nöjd med dagens inköp måste jag säga.

Nu ska jag sätta igång med köttfärsåsen så vi kan äta när Martin kommer hem från träningen.
Have it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0