tisdag

Så var det ny vecka igen då, men det känns som att jag jobbar varenda dag ändå så jag märker ingen skillnad direkt...

Igår var vi på första föräldragrupp-träffen. Vilket enbart var roligt och intressant. Vi är sex par men delar tre BF-datum. Två den 9/8, två den 12/8 och två den 22/8. Lite kul =)
Vi pratade mest lite allmänt kring just nu, förväntningar på oss själva och vad vi vill få ut av träffarna. Nästa träff blir det förslossningssnack. Lite besviken är jag ändå på att vi inte får gå på något studiebesök på förlossningen, hade varit skönt att veta LITE vad som väntar en när man väl kommer dit. Men det är ju som sagt bara en av alla nedskärningar som kommuinen valt att göra.
Vi hade kunnat få gå med vår egen BM istället, men eftersom inte alla föräldragrupper kunde erbjudas det så blev kontentan av det hela att ingen fick gå...

Var även väldigt skönt att se folk som delar ens situation, annars har jag faktiskt kännt mig ganska ensam fram till nu.
Och magar i alla storlekar, min var nog faktiskt bland de minsta! Så där kan jag knäppa de som himlar med ögonen om hur STOOOR jag är på nosen nästa gång!

Nä nu ska jag äta frukost, magen skriker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0