lovely day

Jäklar, ytterligare en bra dag ! Jag hade ju en igår också!
Vad är det frågan om egentligen ??
Jobbade till halv tre idag, solen skiner, lön imorgon och jag upptäckte när jag kom på jobbet imorse att jag inte ska jobba igen förrän på Fredag!!
Dessutom hade Martin diskat återstående disk och plockat ihop tvätten när jag kom hem, sånt gör mig också glad !

Igår stod jag och diskade i en timme, sen hade jag så jävla ont i ryggen att jag var tvungen att lägga mig på soffan en halvtimme. Ninja försvann direkt hon såg jag ställde mig vid diskbänken. Tror hon har lite traumatiska minnen när det gäller mig och disk. Har ju som kunnat bli både ett och annat utbrott pga det...
Hittade henne gömd under sängen sen iallafall. Hon verkade lite lätt förvånad när jag inte var ett dugg arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0