inköp



Precis en sånhär har vi beställt idag! bRätt fin eller hur? Och att vi lyckades enas om en färg dessutom...
 Hörde rykten om att det kunde dröja upp till 12 veckor innan de levererades, så vi fick lite smått panik att beställa. Nu verkar det som den kommer redan inom en vecka, men då är vi ju å andra sidan väl förberedda om han skulle få för sig att anlända lite tidigare än planerat.
Har även skickat in en beställning om att hyra bilbarnstol från IF, så den bör komma i slutet av Juli.
Jäklar vad handlingskraftig jag varit idag då!

Annars tycks min livslinje så smått börja kämpa sig uppåt igen, igår fick jag besked om fast anställning där jag jobbar. Kunde nog inte ha kommit mer lämpligt med tanke på att jag bara tänkt jobba en månad till, känns rätt skönt att ha ett jobb att återvända till när man ska återgå till arbetslivet.

Kommentarer
Postat av: Camela

Men vilken fin!=)

2009-05-07 @ 14:46:56
URL: http://vamilla.blogg.se/
Postat av: J

den var snygg, vilket märke e det? emmaljunga?

2009-05-12 @ 19:10:44
URL: http://jockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0