Tisdag

ja vad säger man.
Igår hade jag så ont i magen att jag knappt kunde stå upprätt. Fick gå hem tidigare från jobbet och vila. Blev lite bättre efter det men återkom på kvällen igen. Så jag gick och la mig vid 21 och somnade nog bra precis jag la huvudet på kudden.
Idag mår jag bätre. Hade lite "ligaments-ont" imorse men det brukar jag ha så det är knappast något som hör till ovanligheterna.

Nu är Martin på laser-rehab och jag hade tänkt städa lite under tiden, men tycks ha fastnat vid nätet istället. Hmm jaja, städa kan man ju skjuta på ett tag till...
Tänkte åka förbi Barnens hus och kolla barnvagn igen, men det lutar nog mer åt att vi beställer från annaaxel.se tillslut.
Efter det blir det jobbmöte i två timmar och sen lär ju kvällen rulla på som vanligt med stallsysslor och matlagning.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Huvvaligen!! Du kanske far börja ta det lite lugnt på jobbet! Det är ju inte meningen att man ska ha SÅ ont ÄN heller:(

2009-03-17 @ 19:15:27
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com
Postat av: Marlene

Ne precis... Men vi ska ta hand om dig gummsan

:)

2009-03-17 @ 22:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0