skatteåterbäring

idag kunde jag inte hålla mig längre från att kolla, så jag tog och skaffade e-leg och gick in på skatteverket.
Resultatet blev iallafall 4500 i återbäring.
Det tackar jag migsjälv för, nästa år lär det nog bli ännu mer eftersom jag ordnat så de ska dra 500 extra i skatt varje månad. Det får man ju tillbaka sen ändå, ett rätt smart sätt att spara om jag får säga det själv. Dessutom ser man ju aldrig de pengarna, tillskillnad från de som jag sätter in själv på sparkontot. De ryker ju ofta lika snabbt som de kom dit.

Nåväl, nu är det deklarerat och klart så slipper jag tänka mer på det.
Ska krypa ner under täcket nu ( herregud klockan är ju strax 22. Det är rekord..) och kolla några minuter av Lost innan jag slår igen för dagen
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0