hormoner..

jotack.. jag börjar inse vd det handlar om nu.
Igår fick jag ett vansinnesutbrott när jag stog och diskade, först skar jag mig, sen hittade jag inte diskproppen och sen rasade behållaren med rendiskade bestick tillbaks ner i smutsvattnet igen. DÅ- var utbrottet ett faktum, Jag svor och skrer så det förmodligen hördes ner till sjön, smällde i alla dörrar som kom i min väg och la mig slutligen under täcket för att lipa.
Och stackars Ninja tog ju givetvis åt sig av allt mitt oväsen.

Idag har jag bara fått ett aggro-utbrott. Det var på jobbet och nog lite mer befogat än det igår. Jag hatar när folk försöker kliva på mig och idag gick människan över gränsen. Det var liksom droppen som fick bägaren att rinna över. Det går bra att högljutt fiska åt sig cred, men när det  vankas kritik ska man tydligen skylla ifrån sig. Ja varsågod jag tror de flesta känner till denna människas taktik - men hon ska banne mig inte tro att hon kan skylla nåt på mig. Då jävlar!

Nä nu blev jag irriterad igen, dags att krypa till sängen.
Godnatt (igen)

Kommentarer
Postat av: molle

Man måste ju hjälpa till liksom :D

2009-03-25 @ 11:11:04
URL: http://molleboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0