alone but not lonely.. ?

Jag har som blivit väldigt duktig på att tycka synd om migsjälv på senare tid.
Just nu tycker jag vääldigt synd om migsjälv för att Mathilda inte bor kvar i stan.
Jag har liksom ingen att hänga med - tydligen.
Förutom Martin och Ninja då...

Jag vet faktiskt inte vad som har hänt, bara för att man har sambo eller är gravid borde väl inte innebära att man måste sitta instängd varje kväll?

Jovisst, jag är nog inte så bra på att höra av mig själv heller, men har folk hört av sig till mig har det till 95% handlat om krogen.

Jag är så jävla less på dessa väggar nu så jag kan SPY!
och Martin är på träning, så återigen sitter jag här själv och glor. Ikväll kommer jag förhoppningsvis vara vaken iallafall när han kommer hem.

Näe fy. nu får det hända något roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0