illa illa

jag vet.
det är dåligt det här.
jag är dålig!
på det här!

anledningen är väl att mitt liv väldigt mycket kretsar kring något som inte kommer skrivas ut här förrän om ett tag, eventuellt.
det börjar bli svårt att hitta på annat att blogga om.

just nu har jag lämnat sambo och vovve till förmån av tio timmars nattarbete på  lövis.
känns sådär.
Dels blåser det satan vilket får mig att tro att allt jag hör och ser är spöken.
Dels mår jag inget vidare efter helgens magsjuka och nu istället influensa.

men nu ska jag inte gnälla mer.
utan istället koka mig en till varma koppen!

HOPPSAN. nu sa de "godmorgon" på tv! Äntligen är natten över!

Kommentarer
Postat av: Anna W

ooo update inte så ofta nu, längtar tills de kanske blir lite mera S vet att vi inte ses så ofta men du ska veta att de bara är att höra av dig om du undrar över nått som jag kanske kan tipsa om :-) eller så eller bara vill komma hit och vara moster åt vild trollet mitt, sköt om dig !! Kram

2009-01-06 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0