update

näe usch det blir bara sämre och sämre bloggat från min sida.
Kan dels bero på att vi fortfarande inte har internet hemma, då det blivit flera veckors strul mellan bredbandsbolaget och tele2. Fram tills för ett tag sen hade vi ett mobilt bredband till laptopen, emellertid så lyckades iallafall strömkabeln till laptopen GÅ AV, och därmed var det kört även där.
På jobbet finns ingen rast eller ro för att blogga. Tycker inte om att skriva när folk tittar över axeln på mig för att se vad jag skriver.

och för er som missat det så kan ju berätta även för er att vi väntar barn, vilket just nu innebär att jag inte direkt mår toppen dygnet runt.
Soffan/sängen/tv`n har just nu högre prioritet än datorn.

JObbade 17 dagar i sträck fram til i onsdgas, tog semester i Fredags och fick FYRA dagar ledigt, härligt eller ?
näe inte speciellt. Lördag insjuknar jag i nån form av magsjuka/graviditetsillamående/fanvetvad som gör att jag kräks upp allt jag äter.
Hujeda mig.
Valde att jobba idag ändå, kan ju gå över.... och hitills har jag bara spytt en gång idag!
Ja jäklar!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Huvva:( Hoppas att du börjar må bättre snart!

2009-02-09 @ 19:07:59
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com
Postat av: elin

det hoppas jag med =)

2009-02-09 @ 19:36:08
Postat av: elin

det hoppas jag med =)

2009-02-09 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0