drömmar

Drömmer ju en del nu, inte helt oväntat gällande barnet/förlossningen.
Förlossningen har jag drömt om x antal gånger nu, varje gång så kommer bäbisen utan någon som helst smärta, och snabbt går det. Dockj med vissa smått sjuka inslag, t.ex för att påar drömmar sen drömde jag att en av mina kontaktpensionärer från jobbet och hennes dotter var med i förlossningssalen.
Inatt drömde jag att jag rejält påverkad av lustgas födde en liten flicka, som av någon anledning döptes till "Ninja", varför just det namnet visste jag inte heller i drömmen, ganska snart var inte "ninja" ett barn längre utan en hundvalp som låg där i vaggan. Jag funderade på vad folk skulle tycka om att jag precis fött fram en hundvalp, när man normalt föder människobäbisar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0