detta har hänt

Allmänt:
Väntar på lön, ligger just nu på + - 0 på kontot. Bara två dagar kvar.... Ska försöka hålla hårt i slantarna nu, även om det lär bli svårt. Kommer få en del pengar över och det har väl inte hänt på ett år ?

Magen:
Känns ibland som om jag svalt en rugbyboll, börjar känna mig otymplig. Framförallt på jobbet där jag helt plötsligt inte kommer igenom smala passager som inte varit några problem förr.  Ändå "bara" + 1 kg sen starten. Hm kanske var tillräckligt fet redan då...

Humöret:
Lipar för allt, sur för allt, förbannad för allt. Fick ett jätteutbrott häromdagen för att osten var slut ( stackars martin..) , och ytterligare ett ( lite mindre dock) idag då jag fick höra att nya schemat kommit upp på jobbet. ÅTERIGEN blir jag sist att lägga. Tackolov mina sista tio veckor, och med tanke på mitt humör så antar jag att mina kollegor tycker samma.
Har jag nämnt att jag dessutom är fet, blek och ser förjävlig ut ?


Nu ska jag trycka i mig kakor och fortsätta tycka synd m migsjälv framför House.
Lev väl

Kommentarer
Postat av: C

Elii´n kommer aldrig att se fet, blek och förjävlig ut!! Godnatt! Ses imorgon!!:-)

2009-02-24 @ 22:33:59
Postat av: J

nä jag tycker personligen att det är tråkigt att du slutar =)

2009-03-05 @ 18:48:01
URL: http://jockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0