promenad

Ska passa på att blogga medan Liam sover i vagnen.
Jag, Liam och Ninja har varit på promenad bort till brofästet och tillbaka, längsta promenaden hitills ( ca 3 km)
Det gick bra, känna av ärret kommer jag ju ändå göra i flera månader framåt ändå, och det är ju inget som blir värre av att jag rör på mig, även om det kanske känns så för stunden.
Svettigt blev det också, märkligt väder i kombination med frösöns något kuperade terräng. *vilken tur att jag duschade innan jag gick ut* ..suck.
Nu ska jag gå minst den sträckan varje dag hade jag tänkt, och sen utöka den i den mån jag orkar!
Så kanske inskrivningsvikten inte är såååå långt borta..

Nu sover Liam hursomhelst i vagnen ute, för första gången! Men jag har garderat med både öppen dörr och babymonitor. Och givetvis måste jag dit och titta på honom vid minsta suck, haha...nybörjarmamman elin!
Inte för att jag tror det skulle gå någon nöd på honom om han låg vaken själv en stund.... egentligen.
svårt det där...

Nu blir det spenatsoppa som min man håller på att laga, sen blir det till att invänta att Liam vaknar så han också får äta lite.

Ikväll blir det fredagsmys i form av pizza från via grande!  Det var verkligen inte igår, och det tycker jag vi har förtjänat båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0