hoppsan en uppdatering

kanske på tiden...

Vi hade besök av bvc-sköterskan i tisdags, lilleman hade gått upp ytterligare 200 gram och har snart kommit upp i sin födelsevikt. Tacka tusan för det som han äter, annars hade jag nog fått gråa hår..
Vi har haft lite annat besök, men först idag av kompisar till mig, Frida & Kristina! De hade med sig fika och en body med nyckelpigor till Liam. (ja.. tvivlar ju på att jag eller martin skulle få på oss en body strl 62, så att den var till liam var väl ganska självklart) Jättefin var den hursomhelst!
Tidigare i veckan kom pappa och min farmor hit! En kruttant på 90 bast. Hon har aldrig hälsat på oss tidigare så det var verkligen roligt tyckte jag! Min storebror m. fru har varit här igen en snabb sväng och lämnat vaggan som de gjort iordning till Liam. Den är över 40 år nu och både jag, mina storasyskon och en av mina brorsöner har legat i den, dessutom är det min morfar som gjort den så det vore kul om Liam behagade sova i den iallafall nån natt =)
Ska lägga upp bilder när vi väl får till NÅGON av våra datorer, på den ena funkar internet men inte bilduppladdning, på den andra funkar bilduppladdning men inte internet.. moment 22 ?!

Nätterna funkar oftast bra, 5 av 7 iallafall. Han äter i regel två gånger och har vi tur sover han där emellan. Har vi mindre tur har han magknip och låter oss, och förmodligen resten av huset bli väl medvetna om det.
Därefter brukar han ha några "härjartimmar" på förmiddagen, men idag var det bättre, så vi får se hur det fortlöper.

Nu ska jag passa på att äta äppelpaj och umgås liiiite med min sambo innan lillen vaknar !

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0