utmanad

och vad passar bättre när man har tre timmar kvar att slå död på på jobbish.

Fem saker i min frys:

Köttbullar
vårrullar
Grönsaker
kanelbullar
köttfärs

Fem saker i min garderob:
en sovsäck
en ryggsäck
en sportbag
en papperskasse med smutstvätt
förhopningsvis även ett plagg

Fem saker i min bil:
cd-skivor
flaskvatten
ett hästtäcke
gamla parkeringskvitton
småmynt

Fem saker i min handväska:
bilnycklar
läppstift
niquitin
mobil
tugummi

Alla frågor får endast besvaras med ett ord.

1. Din mobiltelefon: ericsson
2. Din äkta hälft: ninja ?
3. Ditt hår: Uppsatt
4. Det bästa du vet: familj & vänner
5. Din dröm inatt: mångt och mycket
6. Din dröm/ditt mål: fler än ett
7. Rummet du är i: kontoret på jobbet
8. Din hobby: min fritid
9. Din skräck: höjder
10. Vill du vara om 6 år: vid liv.
11. Var du igår kväll: på kräftskiva hos Camela
12. Vad du inte är: Gift
13. En sak du önskar dig: ett schysst lönelyft
14. Var du växte upp: på landet
15. Det sista du gjorde: skriver till m.
16. Dina kläder: ärvda av småsyskon allihop. iallafall de jag har på mig nu.
17. Din TV: 38" platt och uppsatt på väggen.
18. Ditt husdjur: mördarhunden och surhästen
19. Ditt humör: varm i hjärtat
20. Saknar du någon: Wilma, m , kristian, ià, annelie, peaken, ninja, steen, mari, mamma, syster, bror, alla syskonbarn.... (tråkigt på jobbet)
21. Din bil: toyota corolla
22. Något du inte har på dig: Strumpor
23. Favoritaffär: mq
24. Din sommar: bästa på länge
25. Älskar någon: JA
26. Favoritfärg: Rosa
27. När skrattade du senast: tidigare idag på tages med mina fortfarande fulla vänner.
28. När grät du senast: i söndags nonstop
29. Favorit grogg: redbull &bacardi
30. Ditt toapapper är: snart slut.

jag utmanar:
Camela & Mari

Kommentarer
Postat av: annelie

hahahahahaha

"

Alla frågor får endast besvaras med ett ord."

den biten lyckades du med verkligen!

2008-09-10 @ 20:07:23
URL: http://karinannelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0