härliga djur!

Idag flög jag av peaken för första gången.
Precis när jag skulle sitta upp gjorde han en käck 180, varav jag hamnade bakom sadeln.
Tog tag i tyglarna men hästfan travade iväg med mig hängandes bakpå rumpan, allt snabbare. Jag släpper tyglarna och inser att jag bör försöka komma av djuren på något sätt. Försöker mig på att kliva av men precis när jag hänger på halva sidan kickar han bakut och jag flyger i en perfekt båge för att sedan landa på ryggen.
Nåväl, alla ben i behåll, dock gick favvoridbyxorna sönder.

Kommentarer
Postat av: C

Jag förstå att mini håller sej på behörigt avstånd

2008-09-29 @ 17:40:16
Postat av: e

mini bevittnade det hela förskräckt och fick därmed vatten på sin kvarn.

2008-09-29 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0