update

Ojoj, vad jag ligger efter med bloggande.
Jag skyller på att jag inte haft någon fungerande dator, och fortfarande inte har det heller.
Nu har även mobilen återigen börjat strula på allvar och det hela gör mig vansinnig.

Så vad händer då ?
Hmm, jobbade extra på HT ( där jag snart börjar igen) i Måndagskväll. Det hela gick väldigt bra, kanske för att jag fick jobba med käraste C. Känns visserligen lite ovant men det kommer snart gå bättre. Istället för att vänta ut timmarna som där jag jobbar nu så har man verkligen fullt upp hela tiden. Vilket gör att tiden går mycket snabbare och det om något är väldigt välkommet just nu.

Peaken ligger ute på annons frånochmed idag. Så är någon intresserad av att köpa häst kan ni ju maila....
Har funderat länge på det men fattade beslutet på allvar igårkväll. Nu hoppas jag någon är intresserad och vill köpa honom.
Det går liksom inte runt riktigt för mig när jag bara jobbar 75%. Och jobbar jag 100% så hinner jag inte.
Och det är en alldeles för dyr hobby för att han bara ska stå och glo. Så nu gäller det att hålla tummarna!

Jag har påbörjat min viktnedgång idag, eller ja, jag syftar på att komma i mina lee-jeans igen. Visserligen kan jag åla på mig dem, men det hela känns inte så bra när jag vet att de satt löst på mig för ett år sedan. Så nu råder kakochbull-förbud.
Tänkte att om jag skriver det här i bloggen så kanske jag håller fast vid det också, inte bara tänker att jag borde och sedan går och länsar närmsta paket ballerina.

Äsch jaja, det var iallafall en liten update.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så glad att min Eliin kommer till HT så de kan Eliin inte ana!;) tack bra!

2008-10-15 @ 22:16:04
Postat av: C

från C skulle det ju stå! bra, tack

2008-10-15 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0