torsdag! bradag

Allt ekonomiskt trassel löste sig igår, och idag känner jag hur myclet energi det har gått åt att ständigt gå omkring med ett svart moln nånstans i magtrakten. Har legat efter med räkningar sen mars nångång. huvva huvva. Men nu är som sagt allt ordnat.
Har verkligen varit full fart på jobbet fram till nu, och nu ska jag bara hem och svida om för att därefter promenera till tåget.
Helgen kommer spenderas med babi, herregud. Har ju inte sett varandra på två veckor!
Det kommer bli alldeles alldeles underbart, inte minst att lämna den här staden för ett tag, om så bara en helg.
Känner på mig att tiden bara kommer rasa iväg och vips är det sista helgen i November, och då blir vi ju sambos!
Lovely!

Vitt och fint är det ute med!

Har man förtjänat att må så här bra ?
Jo jag tror fan det!

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0