stay positive

min älskade pojkvän gav en liten synpunkt på att det var ett tag sen det stog något positivt i den här bloggen. Det kan han ju ha rätt i.

Tro mig det händer mycket positivt nu, låt oss säga att det är lite mer liv, och lite mindre blogg.

några saker:
*Jag & A åker till Ikea imorgon, inte för att jag har råd att handla, men ska bli skönt att komma från stan för en dag.
servetter och värmeljus behöver man väl alltid =)
* Jag är faktiskt rätt lycklig, jämfört med förra året vid den här tiden.
* Jag är tillsammans med världens mest älskvärda, fantastiska människa. En man jag litar på såsom jag aldrig gjort på någon annan. En stöttepelare och själsvän. underbart är det iallafall. Älskar dig!
* Jag byter snart "avdelning" på jobbet, vilket känns välkommet just nu.
* Jag tror alltid jag är mer pank än vad jag egentligen är, jag tjänar faktiskt rätt bra för tillfället.
*Jag har några nya ideer, vad gäller det mesta. Det råder inte torka längre.


( har fler anledningar till att det är mycket positivt nu, men de håller jag för migsjälv och mina närmsta)


Kommentarer
Postat av: Martin

Vilka fina ord älskling. jag ÄLSKAR dig med och jag kan inte säga nått mer än desamma. PUSS Älskling

2008-10-06 @ 17:04:05
Postat av: Anna W

Hörre du nu vill jag ju faktiskt se karsloken du har lyckats fånga S Föresten ofint att bjuda in via bloggen men så jag kommer ihåg de med mitt fiskminne haha så har vi bjudit hem familjen till oss på jul och det är ju så klart inkulisve dig! Så vore superskoj om du ville komma bort och träffa tomten med oss :-) Kram

2008-10-08 @ 14:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0