ridtur

Blev en jävligt kall ridtur idag.
Märks att vintern är nära, och jag var alldeles för oförberedd på det.
Frös trots långkallingar och handskar.
Skrittade vi blev man för kall, travade vi gick det väl an men peaken hade totalt glömt bort hur man travar och ville bara galoppera, och därmed uppkom ett HÄRLIGT vinddrag som frös min överkropp till is.
Ändå mycket nöjd med turen, han skötte sig utomordentligt trots att jag inte ridit på ett tag. Galopperade kort galopp utan protester, fick emellertid jobba rätt mycket med att hålla emot, han tycktes ha rätt bråttom.

Nu sitter jag på jobbet, arbetar sista passet på en helg som aldrig tycks ta slut.
Inte blir det bättre att veta att man ska jobba hela nästa vecka heller, och helgen efter det, och veckan därefter...
suck.........................

saknar min darling till max också.
Men det är ju överkomligt eftersom jag vet att det snart ordnar sig!

Kommentarer
Postat av: m

saknar dig till max jag också älskling.men det känns grymt bra att vi har en bra lösning framför oss till det jobbiga problemet. kyss

2008-10-19 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0