dom fixar det nog, med jobb.. jobb.. och jobb...

Blir långt mellan gångerna nu som jag bloggar. Jobbet tar ut sin rätt och jag har jobbat sen i.... måndags?
och då menar jag inte igår. Hinner inte sitta speciellt mycket vid datorn, eftersom mitt jobb går åt att jaga hjärnspöken i garderoberna här.

Idag har inte varit någon vidare trevlig dag. Hade bestämt fikadejt med Annelie efter jobbet, men det slutade såklart med att jag blev tvungen att jobba istället.
Underligt att det oftast bara är när man verkligen har planer som man blir tvungen att ex-jobba, är jag totalt fri och planlös håller sig folk tydligen friska.
Snart väntar schemamöte och det känns inte heller speciellt roande, trot jag slutligen lyckats knåpa ihop ett någorlunda okej tioveckorsschema, men det blir mycket kvällar och dubbelpass. Nåväl. Blir ju ledig jul iallafall och det ser jag mycket framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0