jo jag lever...

..i allra högsta grad, min brutna arm till trots! ( sååååå synd om mig )

Är just nu nere i Eskilstuna och har packat det sista i M`s lägenhet, imorgon tar vi bil + släp och beger oss mot de norra breddgraderna. Har nog varit den mest smidiga flytt jag någonsin varit med om, det passade fint med en gipsad arm lagom tills det skulle bäras kartonger. Tror även M tyckte det gick ovanligt lättsamt eftersom han också är sjukskriven för sitt trasiga knä, och helst ska undvika trappor. Så lämpligt att då bo på tredje våningen utan hiss.,,,
Nåväl, stort tack till M`s familj som hjälpt oss!

Nä nu är det färdigbloggat för idag, nu blir det ett bad och sen en film (pineapple express) och sen nåt försök till att sova så det fortare blir IMORGON!

Sova lär ju iofs inte bli några problem för mig, känns som jag inte gjort annat sen jag kom ner hit. Galet trött hela tiden, skulle kunna somna ståendes förmodligen...

..måste vara eskilstunaluften...

...eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0