Nä nu! ...

Nä nu!
Jag jobbar 100 %. På fem veckor gör jag alltså MINST 185 arbetstimmar.
Senaste fyra veckorna har det varit mycket sjukskrivningar på min arbetsplats, och jag har även varit sjuk själv.
Eftersom det varit lite knivigt att få tag på vikarier till de passen har (bland annat) jag fått gå in och jobba.
Under hela maj har jag fått fyra inbeordringar, cirka en i veckan alltså. Vilket är rätt mycket om man jobbar heltid.
DÅ tänker jag fanimej INTE ta nån skit för att jag därutöver inte gått in och x-jobbat på andra stället.
De vet om min situation och då tycker jag man ska slippa få knivar i ryggen!
Just nu ger jag blanka fan i om det fattas folk.
Jag tycker jag har ställt upp tillräckligt men får man skit för att man passar EN gång så är det nog färdigt nu.

TACK O BOCK!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Varsågod!

Okej, då vet jag :)

Vi ska nämligen få en hund i sommar, så jag undrar vad det är för olika raser andra har, fast jag vet ju vad för ras vi ska få men ändå :)

2008-05-28 @ 07:12:04
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: darkashes

Men va faan säger du. Vilka idioter. Tänk spegel, d vänder till dom själv

2008-05-28 @ 10:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0