Torsdag

Ännu en perfekt dag, mitt liv har verkligen blivit så mycket bättre sen Ninja klev in i det.
Jobbat kväll och promenerade återigen både till och från arbetet.
På hemvägen fick vi sällskap av Mattan och det var ju trevligt förstås, blev några extrasvängar dessutom.
På prästgatan mötte vi en man som ville hälsa på Ninja, han frågade först om det var ok att hälsa på "mördarhunden" och sjönk därefter ner på alla fyra på marken och satte igång med det värsta bäbissnuttiputti-språk jag hört. Kunde knappt hålla mig för skratt, men Ninja tycktes ju gilla läget och var snabbt upp i knä på även honom. Snacka om naiv hund, hon utgår liksom ifrån att alla bara älskar henne...

Gick ju iallafall ok att lämna henne med kollegorna när jag var ute på ärende.
Hon hade tydligen mest suttit och tryckt vid dörren och väntat på mig, men hon vänjer sig nog snart.
Till helgen jobbar jag natt så då blir det Elin&Ninjahäng för 100%

lite bilder från dagen:

image109

image110

Här lyckades jag  ju verkligen ta kort i precis rätt ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0