tidsfördriv

Vem ringde dig senast? martin. ett antal gånger...
Vem ringde du senast? martin
Vem kramade dig senast?
Vad har du för bh på dig just nu? en svart en
Vad har du för trosor på dej just nu? nåt svart
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? "jag är här nu. öppna" - från en kollega
Vad brukar folk få för intryck av dig? säg du ?
Har du någon gång klätt dig horigt? nej
Har nån kallat dig slampa/bitch/hora? haha ja ooja. jag blev kallad allt det där på en och samma kväll!!
Har du kallat någon för slampa/bitch/hora? skulle tro det
Har du slått någon riktig hårt?
Använder du parfym? ja "nice"
Vilka slags killar faller du för? någon med STIL.
Vad kollar du på först hos en kille? stilen
Har du ljugit om din ålder? nej
Vad är klockan nu? 04:39
Vilken färg har din mobil? svart
Vad ska du göra nu? hålla mig vaken
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? nej
Känner du att du orkar en fråga till? nja
Vad tänker du när du vaknar? alive and kicking!
Kan du gå utan smink? jadå, händer ofta



VEM.
Vem är i rummet med dig?
lillgrisen
Vem fick du sms av senast? martin
Vem pratade du senast i telefon med? martin
Vems hus var du senast i? östersundsbostäders
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? haha ja herregud, det minns jag inte ens. C tror jag
Vem önskar du att du var med nu? MARIE för det var längesen. och sen skulle det väen innebära att dagpersonalen kommit så jag kan gå hem

VAR.
Var är din telefon? den ligger på bordet framför soffan där lillgrisen ligger och sussar
Var är din mamma? i göteborg
Var sover du? I sängen
Var fick du tag på tröjan du har på dig? köpt på mq
Var åkte du senast bil? till coop
Var i ditt rum är du? jag är inte hemma pucko

VAD.
Vad åt du senast?
det sista ur "familje guf"
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? blå
Vad är den närmaste saken som är blå? mina byxor
Vad har du på fötterna? inget
Vad är din favoritfärg? rosa hihi
Vad är din favorithemsida? www.staffinfo.se
Vad hör du just nu? lillgrisens snarkande

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
i veckan
När träffade du din pappa senast? minns inte, två veckor kanske ?
När duschade du senast? igår

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter?
ja
Sovit i någon annans säng? Ja,
Hånglat på en bio? jo
Hånglat i skogen? jadå
Sovit naken? yes
Kört över hastighetsgränsen? ja när jag var ung och dum gick det fort fort fort
Målat om ditt rum? nej men tapetserat
Haft känslor för någon som inte känt det samma? har säkert hänt
Sovit i en säng med någon av samma kön? ja ?
Sett någon dö? i princip
Varit på ett plan? ja
Sovit till tre? ja, coh fortsatt ett par timmar till
Älskar eller saknar du någon just nu? ja det är väl klart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0