tagetis

Nu har jag beställt halsbandet.
Hon mätte 38 cm runt hals/nacke och det passade storlek Large.
Allt annat på sidan var hon för stor för, och tur var väl det. Annars hade matte handlat upp hela lönen på strasshalsband och små söta hoodies.
Nu vore det väl själva fan om folk inte ser att detta är en tjej-hund och inte en hane!

Är ute på landet hos mamma. Vi har varit på Sörvalla och handlat Tagetis, 10 stycken, inte för att jag kan sätta ut dem än då det är för tok på kallt, men vafan... de får väl stå inne då så länge.
Kommer bli tokfint på min uteplats i sommar!

Spelade även lite mer fotboll med lillgrisen, som snart tog död på boll nr 2.
Något säger mig att det kommer förbrukas många bollar på ett Ninja-liv.

image114
tagetis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0