mitt lilla hjärta

Idag skrämde Ninja livet ur mig.
Höll på och stöka på inne och hade precis förkunnat för pappa att ooo nej, den här hunden sticker inte.
Vad händer ? Jo två minuter senare är Ninja puts väck.
Inte ute på innergården, och inte inne.
Går ut och ropar och ropar och ropar med Leia i släptåg.
Känner hur jag börjar få lite smått panik, och halvspringer runt som en yr höna, tills jag ser henne på andra sidan gatan.
En dam hade plockat upp henne och hade henne nu i ett snöre.
Tydligen hade hon lufsat rätt ut i gatan och nästan blivit överkörd av en buss.
Tackar damen tusenfalt för att hon tog reda på mitt lilla hjärta.

Ninja hade änglavakt, och jag med.
Vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0