Less staffe-mamma

Det är inte alltid det är lätt att ha en Staffe...
Blir så less på alla fördomsfulla människor som dömmer mig utifrån min hund.
Eller som helt enkelt dömmer min hund utifrån hennes ras.
Grannar som tittar snett, när det i själva verket är de som har en ostyrig jävla schäfer som de knappt kan hålla reda på.
Min hund lyssnar 100% på mig och skulle aldrig göra en fluga förnär.
Hon skäller inte och drar inte i koppel.
Hon bryr sig inte om andra hundar.
Hon vill gärna sitta i knä.
Vad exakt gör vi för fel ?

Kom hellre fram och hälsa på både Ninja och mig så lär ni ju ändra uppfattning!

Kommentarer
Postat av: Angelica

synd att du inte hade bild på den, blev ju nyfiken vad det är för en hund =)

2008-05-12 @ 00:32:05
URL: http://angelicajarleros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0