ledig..

och det firade jag med att ta med hundarna ut på landet och hälsa på mor.
Ninja fick springa lös och rusa av sig lite, och tro mig, det gjorde hon.
For runt som en liten missil där på gräsmattan.

Min mormor kom även hon på besök, därefter även storasyster med familj och jag tror Ninja lyckades charma alla genom att krypa upp i knät på varenda en.

Har tagit en långpromenad nu på kvällen så nu ska vi slappa i soffan båda två.

Lite bilder:

image105
Ninja och mamma

image106
Ninja och mormor


(ja är säkert löjligt mycket hundbilder nu här, men jag har blivit så förälskad i hunden så det är inte klokt. Bara hon som existerar för mig nu. Skaffa en egen så förstår ni kanske)


Kommentarer
Postat av: Camelen

Va fin den var!=) kul för dej!

2008-05-06 @ 22:00:36
Postat av: elin

hihi jag veet =)

2008-05-06 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0