hundbäbis

Gick ju uppenbarligen inget vidare med den där tiken (heller) eftersom jag aldrig får något svar.
Kanske är jag som är dum i huvudet ?`
NU har jag emmellertid mailat på ytterligare en annons, valp den här gången. Fick svar och förhoppningsvis ska jag titta och eventuellt tinga en liten tjej redan till veckan. Sen får hon flytta in hos mig vecka 21.
Men jag vågar inte ta ut något i förskott, vet mycket väl efter alla vändor med hundköp hit och dit hur mycket oseriöst hundfolk som florerar runt på blocket.
Men skulle det nu vara så att allt stämmer så blir det hundbäbis om tre veckor drygt!

image92

nån av de här blir det då kanske!
kunde ju inte låta bli att lägga upp bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0