Fredag

Jaha.. så sitter man på jobbet och jobbar vak-natt. Vilket är ju jättebra, om man sovit innan.
Jag vaknade 8:00 imorse och har hållit igång sen dess.
Promenerade med Lena & Linnea o Lill-Dennis från Lugnvik och in till stan imorse i finvädret.
Hundarna kom bra överens, även om Isa`s reaktion på Ninja var något ..sval..
Vi åt frukost/lunch på starlanders uteservering och förflyttade oss sen mittöver gatan för en glass på telogott.
Ninja, Aston och Isa fick även de dela på en mjukglass som Lena bjöd på.

Blev även en promenad tillbaks, eftersom jag hade bilen i Lugnvik och därefter drog jag och Ninja och införskaffade lite småfix till uteplatsen/entren, ser inte fullt så kalt ut längre..även om bilden ser något fattig ut.

Ninjas f.d ägare kom förbi med man och barn och nu är Ninja officiellt min.

elin ♥ lillgrisen


image111




Kommentarer
Postat av: Linnea

Sval...ja det kan man ju kanske säga :P

2008-05-10 @ 08:08:12
URL: http://ninnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0