en gång ano - alltid ano.

Jag är hungrig som ett djur, men vad ska jag äta ?
Noll inspiration och det blir inte bättre av att ta en titt i kylen heller.
Hoppas Mattan hör av sig senare så kanske det blir en smoothie på Paus.

Ställde mig på vågen idag iallafall, har inte velat gjort det på ett tag.
Resultatet blev förbluffande lite iallafall, så jag har alltså gått ner. igen.
Tänk att jag ska ha sån förbannad fixering vid min vikt. Borde slänga ut skitvågen genom fönstret egentligen.
Anser mig ju ändå vara "frisk" i den mån man kan vara det efter att ha drabbats av ätstörningar.
Jag ser iallafall inte sjuk ut längre, även om sjukdomen alltid kommer besitta min hjärna.
Det kommer fortfarande perioder då jag inte äter, liksom det kommer perioder då det går riktigt bra.
Dagar då jag inte ens reflekterar över vad jag stoppar i mig, även om de är lätträknade.
Jag antar att det alltid kommer se ut så.
Att jämföra med en nykter alkoholist.
 Du blir aldrig frisk, men du lär dig leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0