dagisnivå ?

Har gått och småflinat för migsjälv hela dagen när jag tänker på mitt och Maries arbetspass igår.
Var längesen jag skrattade så mycket.
Idag är det inte alls lika kul, jag trivs inte fullt lika bra med de som jobbat idag, känner mig lite utanför rentav.
Tror en av de som jobbat idag tycker uppenbart illa om mig, förmodligen även de jag "umgås" med.
Känns ju sådär halvroligt och sitta i personalrummet och höra hur människan högt och ljudligt planerar kvällen med ett flertal andra kollegor, men INTE med mig ?
Ja det är härligt, det är det!
Alltså inte för att jag vill spendera en enda ledig timme med denna person, tack!
Men niggah please.
Det är lite dagisvarning här ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0