trouble is my only friend ( and he`s back again )

A little bit to much of everything.
Jag är febrig och sinnesslö.
Jobba idag gick väl ändå rätt bra. Jag hann knappt vakna innan det var dags att gå hem igen.

Idag fyller min syster år, jag var där och åt tårta. Hon fick ett matbord och jag tiggde åt mig hennes gamla. Skruvade ner det och packade in det i bilen och körde hem det till mamma. Där ska jag slipa och måla och lacka i veckan. Det kommer bli en svart bordskiva med vita ben. Tror det kommer bli bra, eller vadå "tror". Klart det kommer bli bra, jag har ju sinne för sånt där.
Satt hos mamma och grät en skvätt för allt som händer nu inom familjen. Saker och ting är jobbiga.
Mamma torkade mina tårar och sa att hon kände igen sig själv i mig för alla turer med pappa som är nu.
Hon känner igen sig i mig och jag känner, tyvärr, igen mig i pappa.
Det där med att fly problemen när saker och ting blir för  stora, tunga och ohanterliga.

Nej usch nu ska jag gå och lägga mig innan allt blir för privat.

ryck upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0