tack herr heting

image23


Bilden från dagen.

Kännt mig betydligt piggare idag, tog en sväng på stan med Marie och tog en kaffe på Törners.
 På Törners hittade vi en sk. heting. Marie hade läst tidigare att för att få reda på om en kille är intresserad ska man dröja kvar blicken 5 sekunder. Vi testade detta på honom. Rekordet blev tre sekunder sen blev allt så genant att vi var tvugna att lämna stället.
Tack till herr heting för att du delade dagens humor med mig och Marie!

Har iallafall kommit en liten bit med mitt kök. Köpte gardiner och krukor/växter idag. Fick ett ryck och försökte även sätta upp lampjäveln all by myself. Det misslyckades dock och jag fick feber och  hosta igen. Det där med att komma tillbaka sakta men säkert från sjukdom har aldrig varit min grej.

Dagens:

gillar: att jag är på bättringsvägen efter snart tre veckors sjukdom! tack gud !

ogillar: EGON! I DEN NEGATIVA BEMÄRKELSEN! såna som mår så dåligt över sig själva att de tror att världen kretsar runt dem! fick ett minst sagt upprivande samtal imorse från en fin vän som fasen förtjänar SÅ MYCKET MER ! Grrrrrrr

önskan: vill vara bra på det där med html. Jag var det en gång. Jag är det inte längre.

Fundering: äta ? eller inte äta ? Det är frågan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0