söndag

Tack A. för tipset om besöksräknaren. När jag väl hade skapat ett konto på susnet och börjat tragla html igen ( för första gången på iallafall 8 år) så upptäcker jag att jag faktiskt redan har en besöksräknare här.
Lite intressant att se, jag tycks ha en jämn liten grupp läsare som är jäkligt bra på att uppdatera, för bloggen kommer upp i rätt många sidvisningar per dag, medan antalet unika besök är runt hälften av det.

Där ser man !
Jag borde ändra länkarna här med, och länka till sådant som borde länkas till, t.ex andra människors bloggar. Istället för Allers förlag...

Dagens irritation är att min lillebror skaffat facebook. Nu när jag gjort mig av med det. Det om något skulle kunna få mig att falla tillbaka, men ICKE. Jag Står Stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0