påskhelgen 08.

Så var min korta lilla påskhelg över, men den var väl värd ändå!
Myshelg med familjen i stugan där det var fullt hus. Så jag + liten bror och syster fick sova i gäststugan. Skönt, tyckte de. Mindre skönt tyckte jag, vars natt avlösts av deras snarkningar vs. pratande/gormande i sömnen.
Roligats var nog systers upprörda lilla strof runt 01:30: "
zzzz...mummel....OJOJOJOJOJOJ. AKTA SKOTERN! DET ÄR MIN SKOTER!! DET ÄR MIN SKOTER!! DRA! DRA NUUU!!!....zzzzz"
Fick många fina sms och samtal på min lilla svarta. Både från herr X men även från andra vänner coh kollegor. Kände mig rentav populär där ett tag =)
Tydligen blev det för mycket för telia, då de hade SPÄRRAT min telefon för utgående trafik imorse. Why undrade jag och ringde upp de jävlarna, det visade sig att de. återigen, hade gjort fel. Så kärringen på andra sidan luren ordnade det och lovade att min telefon snart skulle vara igång igen. Det var klockan 12. Nu är klockan 20:00 och det funkar fortfarande inte. Morr..
men hursomhelst. Helgen var fin. Rekreation!
image38
image39
image40image41
image42image43
image44
image45
image46
image47


Kommentarer
Postat av: Tina

"zzzz...mummel....OJOJOJOJOJOJ. AKTA SKOTERN! DET ÄR MIN SKOTER!! DET ÄR MIN SKOTER!! DRA! DRA NUUU!!!....zzzzz"

hahahahahahaa!

2008-03-24 @ 12:53:24
URL: http://fattatanken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0