kvällspass..

image36


Hittade en bild här på jobbdatorn från nångång i höstas/vintras. Från jobbet! Vad pigg och alert jag ser ut att vara. Men om jag minns rätt så togs bilden då jag precis håller på att avsluta ett kvällpass och haft en sånhär dialog hela kvällen:

B- "ja och så jobbade jag ju som ***** hos dr ***. Känner du till honom ?"
E:- "näe!!"
B: "Jo han var väldigt duktig läkare. Tysk-den där  *****!"
E: "jaså!"
B:" Ja. Jag jobbade ju som ***** också. Hos en dr. *****. Är det någon du känner till ?"
E:- "Näe!"
B" Väldigt duktig och känd läkare. ***** hette han. Han var tysk förstår du!
E: Jaha!"
B: Ja du förstår, jag jobbade när jag var yngre åt en dr. *****. En läkare. Har du hört namnet förr ?
E. Näe..
B: Dr. *****. En tysk man.
E: "jaså...."
B: När jag var yngre jobbade jag som **** åt en läkare
E: Menar du dr ****
B: JA! du känner du till honom!
E: Ja, nu gör jag det!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Hej hittade hit och tjyvläser lite hoppas det är okej :-) Hoppas allt e bra, länge sen jag såg dig ... hörde du hade busat lite med Wilmen för ett tag sen när mamma var barnvakt ;-) Kanske ses i påsk om du kommer upp till stugan, vi åker dit fre-mån har beställt finväder till ölen på afterskin ;-)

2008-03-19 @ 17:19:53
URL: http://minbloggomalltochinget.blogspot.com
Postat av: Camela!

haha!!

2008-03-19 @ 19:18:16
Postat av: Anna

Hehe ja 60.- kanske inte tog dig så långt =) Jaa jäkla familj till att va sjuka och när bror fyllde vart de för sent för lill sessan.. själv surar jag över all missad tårta *S*

2008-03-19 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0