Grattis Oskar!

Idag fyller världens finaste lilla bror 17.
Helt otroligt, 17 år liksom. Min bror är fortfarande fem i mina ögon och kör runt på en röd liten Bobby Car i huset.
Är den där långa, vältränade, smarta, roliga och snygga människan verkligen min lillebror?
Ja det tycks så.
Hursomhelst har jag varit där och hälsat på hela eftermiddagen och kvällen. Han fick en stålsträngad plug in baby. Så jag lånade hans nylonsträngade och vi bjöd på en liten konsert framför en förbluffad familjekrets.
Lite nervöst var det t.o.m, tänk att det kan kännas mer okej att stå på scen inför ett hundratal än sitta mitt i ett rum och spela för 8 stycken man kännt hela sitt liv ?
Längesen jag spelade men det är ju lite som att cykla. Det sitter i ryggraden, och efter några fumliga ackord sitter det som berg igen.
image31
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0