glad påsk

Sista passet nu innan lite påskledigt. Far min tog ju sitt förnuft till fånga och lämnade 500:- till sin luspanka dotter, så att även hon kan ta sig upp till fjällen.
Ska bli mys, hela familjen samlad, inkl. lillwilmen, var ju inte igår jag träffade henne kan jag säga.

Lite seg i huvudet, då det blev telefonsnack långt in på småtimmarna inatt. Väl värt iofs.
Glad att det finns en mr. X i mitt liv, så jag är väl lite head over heals pga honom med kanske..
me like!

Även Ola ringde igår för att önska glad påsk, och honom har jag ju knappt pratat med sen vi kom hem från Thailand.
Vi kom in på min absinth-uppelvelse och jag hör lite sarkasm från andra sidan luren
;- Men elin, du kunde inte bara ha lyssnat på MIG ? Du var helt enkelt TVUNGEN att testa det själv också ?!"

-Jo.. jag var ju som det. Och det  kommer aldrig hända igen. svarar jag,.

-eller hur...

får jag tillbaka

Nåväl. Nu ska jag leta reda på min mobil som jag drällt runt med på jobbet.
Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0