elin broström has left the group facebook

Har haft en rätt bra dag trots förkylningen, som jag försökt kurera med kungen av danmark ( pensionärspoäng här ) och ingerfärs-te med honung.
Har lånat mammas hus, slipat klart bordet och hunnit måla det två gånger. Passade på att låna tvättstugan också, har dessutom dumpat en hel tvättkorg där ( stryk pensionärspoängen). Fasen jag hade ärligt talat tvätt kvar sen thailand alltså, någon borde skicka "rent hus"-damerna på mig. De skulle nog hitta både ett och annat.

Åkte förbi Haxäng på hemvägen, fanns bara bror och syster hemma men det var väl mest dem jag ville träffa. Vi åt middag och bakade kladdkaka som vi avnjöt framför "du är vad du äter" på tv.
Sen hade jag sån tur att Majsan rensat ur sin garderob, och jag hittade inte mindre än fyra par jeans i utrensat-högen! Älska att vara minst men äldst! Ärva kläder från en 15-åring är inte illa!

Och så den stora nyheten; Jag har av-aktiverat mitt facebookaccount.
Av-aktiverat eftersom jag inte fattar hur jag skulle radera det ens. Facebook tyckte inte om det, man var tvungen att ange en anledning till att man vill avaktivera skiten. Jag klickade i " I do not find facebook useful" och fick genast svaret "You might find facebook more useful if you add more friends blablabla". Jo tjena. Adda mer folk, få ännu mer "vampyr-bett" och mer skit i min inkorg pga superwall och funwall. Nej tack !
Jag vet vilka som är mina vänner och jag behöver knappast facebook för att komma ihåg det.
Ya basta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra gjort, jag avskyr också facebook.
Vad är poängen egentligen, att vissa hur många vänner man har? Väldigt märkligt påfund!

2008-03-08 @ 00:23:47
Postat av: Daniel

Bra gjort, jag avskyr också facebook.
Vad är poängen egentligen, att vissa hur många vänner man har? Väldigt märkligt påfund!

2008-03-08 @ 00:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0