det är mycket nu.

Då var man inne på influensans nionde dag då, och som om det inte vore nog så har det hela övergått i bihåleinflammation OCH ögoninflammation. Jojo. Igår bokstavligen sprutade det VARur mina ögon. Det ni!
Det blev lite för mycket för mitt stackars huvud så idag fick jag sjukskriva mig.
Grattis flunsan du vinner det här slaget, men kriget kommer bli mitt!
Så då var det åter till antibiotika igen då, tycker nyss jag avslutat en kur. Så det blir inget dricka på ett tag nu, igen, vilket är lika bra egentligen eftersom jag varken har tid, råd eller lust att supa.
Just nu känns det som att all världens jävligheter drabbar mig.
Nåväl jag tröstar mig med ingefärsthé och Ben & Jerrys chocolate chip cookie dough, tittar på alla möjliga repriser och tycker förbannat synd om migsjälv.


usch och fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0