äntligen...

klar med mitt efterlängtade kök och mitt älskade bord.
Är mycket nöjd och känner återigen att jag överträffat migsjälv!

Här är resultatet:
image26
image27

För er som inte sett hur det såg ut kan jag säga att skillnaden är markant.
Bordet i sig är ärvt från storasyster som fick ett nytt bord i present.
Det var slitet a`la barnfamilj och i kefft lackat furu.
Har slipat om det och målat skivan svart.
 Köket sedan var ett kapitel för sig.
Tapeterna bar färgen "terracotta", en färg som borde ha följt med nittiotalet i graven. Mina små försök till stilren inredning har sett jäkligt löjliga ut pga tapeterna. Mitt kök har helt enkelt varit en källa till migrän.
Har målat om väggarna i vitt och nu inrett i vitt och svart.
Se så tjusigt det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0