wednesday - feelingillday


Såhär känner jag mig idag, precis som på bilden.
Förutom att jag inte ligger i sängen, såsom jag vill.
Istället sitter jag på jobbet, med ett huvud som känns som det skulle platsa i vilken scienceficion-serie som helst, rinnande näsa, kliande/svidande ögon och en hals som tycks önska livet ur mig.
Allt, exakt allt är jobbigt idag. Nyss blev jag andfådd av ett telefonsamtal, dessutom fick jag inte tag på personen jag sökte så allt arbete var alltså förgäves.
Hujeda mig.
För att citera Sanna; Skit ska skit ha!


Kommentarer
Postat av: Camillion

meeeean, jobbisch o va sjuk.. du får se det från den ljusa sidan, du missar inge fin väder;) jäkla flurver ute!

Kram, krya på dej!

2008-06-25 @ 17:40:36
URL: http://vamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0