helgen

Herreminje
Helgen har varit så otroligt underbart fantastisk att jag inte ens orkar skriva nåt större inlägg om det, det skulle aldrig ta slut.
Fredag var återträff med gamla högstadieklassen. Tänk att vi blivit så gamla, förfest först hos mig, sen hos Fastesson. Vidare i taxi mot folkets hus där restrerande slöt upp. Vi blev iofs bara nio stycken, men vi hade roligt ändå.
Ska bli spännande att se hur klassfotot blev..... De flesta hade ju fått i sig en del drickbart, om vi säger som så..

Lördagen var heldag med Mari. Vi började med motormässan, som visserligen sög, men vädret var underbart. Tog en fika på Tages eftersom det var lite knivigt att få i sig frukost pga kvällen innan... och sen blev det grilla hos mig.
Mattan slöt upp och vi tog oss sakta men säkert in mot staden ch slutligen g3 efter några rundor runt stortorget.
På g3 var det vansinnigt varmt, liveband och ett gäng störda killar. Jag blev irriterad och mötte upp Annelie på gågatan. Väl där får jag kvällens potentiella ragg, Östersunds kanske mest överförfriskade kille kom fram när jag och A satt och muttrade på en bänk:

full kille: ASSÅ TJAAA
jag: jaa hej du
full kille: läge rå
jag: jodå de är vä...
full kille: med mig är det bra!
jag:.. sedär ja
full kille: ska vi hångla eller`?
jag: ..eh...jaha ..
full kille: ASSÅ FAN VADÅ JAHA.. HUR JÄVLA BLOND ÄR DU EGENTLIGEN?
jag: hur jävla blond är du ?
full kille: nu draaar ja, skulle du me eller`?

ja vad säger man ?
alla dessa charmknuttar..

Fick åka fullpackad Impala hem till frösön och sen gick jag, Anli och Ninja över till Henke för att hoppa studsmatta.
(Älska att ha en granne med innergård och studsmatta!)
Ninja fick en pipleksak och var således eld och lågor, och det fick även hela grannskapet uppleva.
Kom kanske i säng vid fem :)

Söndag: Vaknar först av alla, även el vovvo ville sova vidare, klockan var då 11:15. Väckte upp A och hund och slängde ut en filt på grämattan utanför. Bjöd över Henke på kaffe och där låg vi utslagna tills det i stort sett började Regna.
Jag, Ninja och Anli flydde regnet på frösön till solen i forsaån. så underbart..
Tog en pizza innan vi begav oss hemåt igen, och väl i soffan gjorde baksmällan sig påmind.
Tog en tupplur vid nio, jävligt smart elín... vilket innebar att inatt gick det inte alls att sova.

Så nu sitter jag på jobbet, har haft en tuff morgon, kom inte till liv förrän framåt lunch,
Men nu återstår bara middagen sen har jag i princip gjort mitt fjortontimmarpass.
Då blir det joggingtur med Ninja, känns om det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0