tisdag

Haft en ledig dag, och den har jag firat genom att dra på mig årets tredje förkylning.

Jag och lillgrisen flydde staden igår och spenderade natten på landet, kanske väl behövt.
Sov till halv ett då jag blev väckt och har bara lullat på här idag. Tog en promenad med lillgrisen lös, kul tyckte både hon och jag. Hon klarade alla frestningar utom den svåraste - ett barn med en boll. Då gav hon blanka fan i vad matte sa, ett barn med en boll kan bara innebära en sak - L E K A!
Men det höll inte jag med om, så Ninja var efter lite utskällning kopplad igen.
Har varit lite huslig och bakat kanelbullar, tänkte ta med på jobbet imorgon, bara för att vara snäll. Men jag vet inte vilka som jobbar, och jag vet inte om jag tycker ALLA mina kollegor är värda en kanelbulle. Så vi får se...


Kommentarer
Postat av: C

Om christ får en kanelbulle blir han glad, även en brändbulle skulle göra honom rörd, för det är mycket för christ nu... bubblan

2008-06-24 @ 22:28:03
Postat av: Mari

Man hoppas ju att Mari är värd en bulle:D

2008-06-25 @ 11:28:58
URL: http://darkashes.blogg.se/
Postat av: elin

både mari och christ är värda 1000 bullar var. Tyvärr så glömde jag allt hemma.

2008-06-25 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0