rekreation.

En gång bybarn alltid bybarn.
Har precis kommit tillbaka till stan efter en kväll spenderad ute i Löfs.
Så jäkla skönt att komma ifrån gator och torg och asfalt för en stund.
Kunna släppa lillgrisen lös och låta henne dra iväg på egna strövtåg utan att oroa mig för att hon ska ligga platt under en buss.
Annelie skulle fixa med bommar och greja så jag och Peaker tog oss en tur för oss själva.
Red någon form av dressyr på ridplan och det gick så bra det kan gå med en ryttare som inte ridit på 1,5 år  och en häst som stått hela sommaren, när det dessutom började klonka och bonka från den intilliggande verkstaden, vilket inte var så uppskattat av hästen, gav jag upp och skrittade iväg en liten sväng längs byvägen.
Har verkligen saknat hästryggen då ridandet är det enda som kan få mig att i nyktert tillstånd uppnå total harmoni, och det var precis vad som behövdes efter helgen.

Nu ligger grisen däckad på soffan och jag ska göra henne sällskap och titta på sista minutrarna av loser.
nöjd med allt just nu.
God natt.

Kommentarer
Postat av: miffo

Visst är det skönt att komma bort från stan ja, e så less på att bo här över huvud taget!



Jag vet inte jag om jag ser fram emot att se klassfotot vi tog, jag minns ju knappt att vi tog det, så jag antar att det kommer att se ut därefter!! Vet du när/var/hur vi får se dom?



Du skriver jättebra Elin :)

kram maria

2008-07-01 @ 09:50:47
URL: http://fastesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0