men du elin!

Det här är och förblir förmodligen den roligaste kommentaren ever på denna blogg  =


"Googlade på mig själv (säger antagligen en del om mig... hehe...) och hittade en helt annan person(!) Konstaterade att denna skapelse(du)också är jämtlandstaus, några år yngre än mig och alltså införskaffat sig en blogg. Blev nyfiken och var ju tvungen att läsa lite.

Tack för kvällsunderhållningen, gillar din blogg tokmycket. Det är ju tur då vi riskerar att bli ihopblandade, vilket antagligen också hänt. Det måste vara din säng en leverantör ringt och tjatat om (för kanske ett år sedan?)
- NEJ för TREDJE GÅNGEN, jag har INTE beställt någon säng!!!! SLUTA RING!!!
Hoppas den kom rätt tillslut.

Nåväl...
Fortsätt att elinonoisa på, jag kanske kollar till dig ibland ;) Tyckte det var på sin plats att hälsa då jag ändå snokat omkring.
Så...
- Hej :)
Ha en fin helg
."
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OMG I CANT BELIEVE IT! det känns som jag funnit migsjälv ?
För all del, min säng kan ha hamnat på villovägar,.
Men om det är du som har en kille söderöver som ringer hem till mig om nätterna (
nu var det visserligen ett tag sen, det förekom mer frekvent förr) säg åt honom att han har fel telefonnummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0