joserruattehhh



m: nejmen en hund!!
e: japp
m: är det din ?
e: japp
m: det ser ut som en sån där.... en sån där...
e: ... bull terrier ?
m: ja. en sån som BITS
e: fast alla hundar kan väl bitas ?
m: det var en på tv som blivit biten av en sån
e: fast det var nog inte en staffe....
m: men han var inte så glad
e: ja.. fast det var nog inte en staffe
m: såna här kan ju bitas hur som helst
e: fast....
m: jag är nog rädd för såna här hundar
e: (ninja i knät ) men hon är snäll....
m: jag är rädd för hundar som bits!



ÅÅÅÅH vad jag älskar narrowminded people.
Lika mycket som jag älskar snor, spindlar, duvor, fjortistjejer, dubbelpass och tidiga morgnar!

Kommentarer
Postat av: C

söt kvinna på många sätt, men även hon som sett på tv:n om nån slags gala (läs QX) med en massa sånna homofiler och sedan undrade varför dom inte ingrep och gjorde nått åt saken medans hela gänget ändå va sammlade på samma plats, det hade ju varit enkelt....hmmm

2008-06-28 @ 00:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0